Prosty pomysł sukcesem w biznesie

Jak pokazał jeden z rankingów magazynu Forbes, głównym czynnikiem decydującym o spektakularnym biznesowym sukcesie jest błyskotliwy, ale możliwie prosty pomysł. Według Forbesa, listę nieskomplikowanych produktów, przynoszących krociowe zyski otwiera bielizna korygująca Spanx. Markę stworzyła w roku 1998 Amerykanka Sara Blakely, inwestując w nią zaledwie 5 tysięcy dolarów. Dziś Spanx wart jest ponad miliard.

Prawdziwym strzałem w dziesiątkę okazały się też, określane często mianem „najbrzydszego obuwia świata”, Crocsy. Te niezwykle kontrowersyjne buty zarobiły dla swoich producentów pierwszy miliard w roku 2011 -w zaledwie 9 lat od pojawienia się na rynku. Miliardowe zyski przyniosła również sprzedaż, obecnych w każdym biurze od roku 1974, samoprzylepnych karteczek Post-it, mających blisko stuletnia tradycję – plastrów z opatrunkiem Band-aid oraz ich rówieśniczek – chusteczek higienicznych marktkieenex. Wybitnie trafionymi pomysłami okazały się także: chodząca po schodach sprężyna Slinky oraz doskonale wszystkim znany, dysk Frisbee.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s